Inge
Salut!
Ik ben Inge. Door mijn studies en job als leerkracht Frans heb ik al heel wat ervaring met ‘la douce langue’. Het is erg fijn (en uitdagend) om dagelijks omringd te zijn door tieners (heb er zelf ook 2 in huis ). Tijdens de vakantie plezier beleven met jongere kinderen geeft me nog een extra boost!
Waarom een taalkamp? Hier kan ik niet alleen mijn passie voor Frans doorgeven, maar ook lachen, zingen, dansen, spelen… Kortom een ideale mix! Ik kan me goed inleven in de leefwereld van kinderen en kijk ernaar uit om mijn enthousiasme en creativiteit te delen.
Helemaal klaar voor ons avontuur met Fravool!
À bientôt!


