Desie

Hallo! Ik ben Desie.  Ik ben leerkracht Frans en werk ondertussen al meer dan 8 jaar in het secundair onderwijs.  Daarnaast heb ik vroeger jarenlang kleuter- en themakampen begeleid.  Werken met kinderen en jongeren geeft me enorm veel energie, zeker wanneer leren op een speelse en enthousiaste manier kan gebeuren.

Op mijn 30e nam ik een gap year en maakte ik een wereldreis, waarbij ik onder andere woonde en werkte in Australië.  Die ervaring heeft mijn open blik, zelfstandigheid en liefde voor talen en andere culturen alleen maar versterkt.

Mijn aanpak?  Een fijne combinatie van zachtaardigheid en pit: rustig en warm waar nodig, maar altijd met het nodige enthousiasme om kinderen mee te trekken in een leuke en leerrijke sfeer.  Ik kijk er alvast naar uit om samen een fantastische zomer te beleven!

Groetjes,
Desie

  

>